Digitális marketing

Sokan nem gondolják, hogy különbség volna a digitális marketing és az online marketing között. Pedig van. A digitális marketing a sokkal tágabb fogalom. Minden benne található, ami a digitális eszközökkel kapcsolatos, miközben az online marketing csupán az internetes jelenségekkel foglalkozik  a célközönség eléréséhez. Íme néhány példa az online marketingre: Keresőoptimalizálás (SEO) Fizetett hirdetések Tartalommarketing E-mail […]

Read more Digitális marketing

UX (user experience)

Az UX (User Experience) a felhasználói élményekkel foglalkozó terület, amely az ember és a digitális technológia közötti interakcióra vonatkozik. Célja, hogy javítsa a felhasználók tapasztalatát, elégedettségét és hatékonyságát a termékek vagy szolgáltatások használata során. Az UX tervezés többek között a felhasználói igények megértésére, a felhasználóbarát felületek és interakciók kialakítására, valamint az információarchitektúra optimalizálására irányul. A […]

Read more UX (user experience)

hír

A hír olyan információ vagy esemény, amely jelentőségéből adódóan közérdekű vagy érdeklődést keltő. A hírek általában aktuális eseményeket, fejleményeket vagy tényeket jelentenek, amelyek befolyásolhatják az emberek életét, vagy érdeklődést kelthetnek az adott közösségben vagy a szélesebb nyilvánosság előtt. A hír fogalmának legfontosabb ismérvei: A hír olyan információ vagy esemény, amely jelentőségéből adódóan közérdekű vagy érdeklődést […]

Read more hír

POV (Point of View)

A POV (Point of View) röviden egy nézőpontot vagy szemszöget jelent az adott kontextusban, legyen az irodalom, film, televízió vagy akár online marketing. Ez a perspektíva vagy megközelítés határozza meg, hogy hogyan látjuk vagy érzékeljük a történéseket, kommunikálunk vagy prezentáljuk magunkat az adott helyzetben vagy területen. Az online marketing POV-ja kiemelkedő szerepet játszik abban, hogy […]

Read more POV (Point of View)

InfoScreen

Az InfoScreen egy magyar startup vállalkozás, amely digitális megjelenítők telepítéséhez kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt. Például belső kommunikációhoz, reklámokhoz, értékesítési pontokhoz és indoor közterületi megjelenítéshez. De maga a termékek megjelenítője is InfoScreen névre hallgat, ami tulajdonképpen digitális médiafelület. (Forrás: InfoScreen, a digitális médiafelület). Ezen a digitális reklámfelületen mód van bérelhető formában hirdetések elhelyezésére. Jellemzően társasházak közösségi terében […]

Read more InfoScreen

Impresszió

A latin eredetű szó hatást, benyomást jelent. A minap Bognár Klára, online marketing specialista ezzel a domain névvel indította el új honlapját: impresszio.hu. A honlap mottója: hatásos online marketing   Mit értünk az online marketing impressziója, hatása alatt? Az online marketing hatása alatt azt értjük, hogy az online platformokon végzett marketingtevékenységek és az azokkal kapcsolatos […]

Read more Impresszió

Flash mob

A flash mob vagy flashmob, magyarul villámcsődület, az emberek spontán összejövetele nyilvános helyen, hogy egy rövid és gyakran véletlenszerűnek tűnő cselekményt, például táncot, dalt vagy megmerevedő testtartást hajtsanak végre. A flash mobokat általában közösségi médián vagy más online platformokon keresztül szervezik meg, és a résztvevőket általában arra utasítják, hogy érkezzenek egy adott helyre és időben, […]

Read more Flash mob

Linkelés

A linkelés formailag számítástechnikai tevékenység, tartalmát tekintve viszont a SEO, a keresőmarketing fogalmai keretezik. A linkelést linkek (backlink) létrehozásával valósítják meg. A link egy adott webegységben foglal helyet – lehet honlap, online magazin, blog vagy webáruház – és egy másik webegységre, vagy az adott webegység egy másik oldalára, bejegyzésére mutat. A link lehet dofollow és […]

Read more Linkelés

SEO

Angol eredetű online marketing rövidítés. (Eredetileg: Search Engine Optimization). A számítástechnika, a marketing, azon belül az online marketing és még mélyebben a keresőmarketing fogalomkörében foglal helyet. Bár magyar megfelelőjeként a Netlexikonban is szereplő Keresőoptimalizálás szó is használatos, mind a nemzetközi, mind a hazai webmester, programozó körökben a SEO az elterjedtebb kifejezés. A SEO célja: egy-egy […]

Read more SEO

Hajrá, Hazai!

Jelmondat, szlogen A Magyar Áruk Klubja Egyesület országimázs kezdeményezésének gyűjtő elnevezése. A program 1996-ban indult és megközelítően 2000 nyomtatott sajtóanyag, híranyag jelent meg a kezdeményezésről. Hajrá, Hazai! Magyar Áruk Klubja  

Read more Hajrá, Hazai!