Gerillamarketing

A gerillamarketing egy olyan marketingstratégia, amely nem hagyományos (nem konvencionális) eszközöket és technikákat alkalmaz a célközönség elérésére. A lényege, hogy alacsony költségvetésből, kreatív és innovatív megoldásokkal maximális eredményeket érjen el. A gerillamarketing főbb jellemzői: • Meglepetés: A gerillamarketing célja, hogy meglepje a célközönséget, és ezáltal felkeltse a figyelmüket. Ez történhet humorral, abszurditással, vagy bármilyen más […]

Read more Gerillamarketing

online médiamegjelenés

„Online médiamegjelenés” általában azt jelenti, hogy egy személy, vállalkozás vagy más entitás valamilyen formában jelen van az online média területén. Az online média különböző platformokon és csatornákon keresztül manifesztálódik, ideértve az internetes híroldalakat, közösségi média platformokat, blogokat, videómegosztó oldalakat és egyebeket. Egy személy vagy vállalkozás online médiamegjelenése azt jelzi, hogy az interneten keresztül aktívan kommunikál, […]

Read more online médiamegjelenés

médiamegjelenés

A „médiamegjelenés” kifejezés magyarul azt jelenti, amikor valaki vagy valami megjelenik a média különböző platformjain, például televízióban, rádióban, újságokban, online hírportálokon, közösségi médiában stb. Ez lehet egy személy, egy termék, egy esemény vagy bármilyen téma, amely a nyilvánosság figyelmét felkelti, és a média teret szentel neki. Médiamegjelenés során az adott témát különböző formákban és csatornákon […]

Read more médiamegjelenés

Digitális marketing

Sokan nem gondolják, hogy különbség volna a digitális marketing és az online marketing között. Pedig van. A digitális marketing a sokkal tágabb fogalom. Minden benne található, ami a digitális eszközökkel kapcsolatos, miközben az online marketing csupán az internetes jelenségekkel foglalkozik  a célközönség eléréséhez. Íme néhány példa az online marketingre: Keresőoptimalizálás (SEO) Fizetett hirdetések Tartalommarketing E-mail […]

Read more Digitális marketing

UX (user experience)

Az UX (User Experience) a felhasználói élményekkel foglalkozó terület, amely az ember és a digitális technológia közötti interakcióra vonatkozik. Célja, hogy javítsa a felhasználók tapasztalatát, elégedettségét és hatékonyságát a termékek vagy szolgáltatások használata során. Az UX tervezés többek között a felhasználói igények megértésére, a felhasználóbarát felületek és interakciók kialakítására, valamint az információarchitektúra optimalizálására irányul. A […]

Read more UX (user experience)

hír

A hír olyan információ vagy esemény, amely jelentőségéből adódóan közérdekű vagy érdeklődést keltő. A hírek általában aktuális eseményeket, fejleményeket vagy tényeket jelentenek, amelyek befolyásolhatják az emberek életét, vagy érdeklődést kelthetnek az adott közösségben vagy a szélesebb nyilvánosság előtt. A hír fogalmának legfontosabb ismérvei: A hír olyan információ vagy esemény, amely jelentőségéből adódóan közérdekű vagy érdeklődést […]

Read more hír

POV (Point of View)

A POV (Point of View) röviden egy nézőpontot vagy szemszöget jelent az adott kontextusban, legyen az irodalom, film, televízió vagy akár online marketing. Ez a perspektíva vagy megközelítés határozza meg, hogy hogyan látjuk vagy érzékeljük a történéseket, kommunikálunk vagy prezentáljuk magunkat az adott helyzetben vagy területen. Az online marketing POV-ja kiemelkedő szerepet játszik abban, hogy […]

Read more POV (Point of View)

Honlapkészítés

Honlapkészítés mini szakszótár A kezdők számára nagyon hasznos, ha rendelkeznek egy mini szakszótárral a honlapkészítés témájában. Ennek néhány előnye: Fogalomismeret: A szakszótár segít megismerni és megérteni a honlapkészítés legfontosabb fogalmait. Ez segít eligazodni a webfejlesztés világában, és könnyebbé teszi a szakemberekkel való kommunikációt. A szakszavak és definícióik megértése lehetővé teszi, hogy hatékonyabban dolgozz a honlapod […]

Read more Honlapkészítés

InfoScreen

Az InfoScreen egy magyar startup vállalkozás, amely digitális megjelenítők telepítéséhez kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt. Például belső kommunikációhoz, reklámokhoz, értékesítési pontokhoz és indoor közterületi megjelenítéshez. De maga a termékek megjelenítője is InfoScreen névre hallgat, ami tulajdonképpen digitális médiafelület. (Forrás: InfoScreen, a digitális médiafelület). Ezen a digitális reklámfelületen mód van bérelhető formában hirdetések elhelyezésére. Jellemzően társasházak közösségi terében […]

Read more InfoScreen

Impresszió

A latin eredetű szó hatást, benyomást jelent. A minap Bognár Klára, online marketing specialista ezzel a domain névvel indította el új honlapját: impresszio.hu. A honlap mottója: hatásos online marketing   Mit értünk az online marketing impressziója, hatása alatt? Az online marketing hatása alatt azt értjük, hogy az online platformokon végzett marketingtevékenységek és az azokkal kapcsolatos […]

Read more Impresszió