POV (Point of View)

A POV (Point of View) röviden egy nézőpontot vagy szemszöget jelent az adott kontextusban, legyen az irodalom, film, televízió vagy akár online marketing. Ez a perspektíva vagy megközelítés határozza meg, hogy hogyan látjuk vagy érzékeljük a történéseket, kommunikálunk vagy prezentáljuk magunkat az adott helyzetben vagy területen. Az online marketing POV-ja kiemelkedő szerepet játszik abban, hogy […]

Read more POV (Point of View)

Honlapkészítés

Honlapkészítés mini szakszótár A kezdők számára nagyon hasznos, ha rendelkeznek egy mini szakszótárral a honlapkészítés témájában. Ennek néhány előnye: Fogalomismeret: A szakszótár segít megismerni és megérteni a honlapkészítés legfontosabb fogalmait. Ez segít eligazodni a webfejlesztés világában, és könnyebbé teszi a szakemberekkel való kommunikációt. A szakszavak és definícióik megértése lehetővé teszi, hogy hatékonyabban dolgozz a honlapod […]

Read more Honlapkészítés

InfoScreen

Az InfoScreen egy magyar startup vállalkozás, amely digitális megjelenítők telepítéséhez kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt. Például belső kommunikációhoz, reklámokhoz, értékesítési pontokhoz és indoor közterületi megjelenítéshez. De maga a termékek megjelenítője is InfoScreen névre hallgat, ami tulajdonképpen digitális médiafelület. (Forrás: InfoScreen, a digitális médiafelület). Ezen a digitális reklámfelületen mód van bérelhető formában hirdetések elhelyezésére. Jellemzően társasházak közösségi terében […]

Read more InfoScreen

Impresszió

A latin eredetű szó hatást, benyomást jelent. A minap Bognár Klára, online marketing specialista ezzel a domain névvel indította el új honlapját: impresszio.hu. A honlap mottója: hatásos online marketing   Mit értünk az online marketing impressziója, hatása alatt? Az online marketing hatása alatt azt értjük, hogy az online platformokon végzett marketingtevékenységek és az azokkal kapcsolatos […]

Read more Impresszió

Flash mob

A flash mob vagy flashmob, magyarul villámcsődület, az emberek spontán összejövetele nyilvános helyen, hogy egy rövid és gyakran véletlenszerűnek tűnő cselekményt, például táncot, dalt vagy megmerevedő testtartást hajtsanak végre. A flash mobokat általában közösségi médián vagy más online platformokon keresztül szervezik meg, és a résztvevőket általában arra utasítják, hogy érkezzenek egy adott helyre és időben, […]

Read more Flash mob

Linkelés

A linkelés formailag számítástechnikai tevékenység, tartalmát tekintve viszont a SEO, a keresőmarketing fogalmai keretezik. A linkelést linkek (backlink) létrehozásával valósítják meg. A link egy adott webegységben foglal helyet – lehet honlap, online magazin, blog vagy webáruház – és egy másik webegységre, vagy az adott webegység egy másik oldalára, bejegyzésére mutat. A link lehet dofollow és […]

Read more Linkelés

SEO

Angol eredetű online marketing rövidítés. (Eredetileg: Search Engine Optimization). A számítástechnika, a marketing, azon belül az online marketing és még mélyebben a keresőmarketing fogalomkörében foglal helyet. Bár magyar megfelelőjeként a Netlexikonban is szereplő Keresőoptimalizálás szó is használatos, mind a nemzetközi, mind a hazai webmester, programozó körökben a SEO az elterjedtebb kifejezés. A SEO célja: egy-egy […]

Read more SEO

Hajrá, Hazai!

Jelmondat, szlogen A Magyar Áruk Klubja Egyesület országimázs kezdeményezésének gyűjtő elnevezése. A program 1996-ban indult és megközelítően 2000 nyomtatott sajtóanyag, híranyag jelent meg a kezdeményezésről. Hajrá, Hazai! Magyar Áruk Klubja  

Read more Hajrá, Hazai!