Az InfoScreen egy magyar startup vállalkozás, amely digitális megjelenítők telepítéséhez kapcsolódó szolgáltatásokat nyújt. Például belső kommunikációhoz, reklámokhoz, értékesítési pontokhoz és indoor közterületi megjelenítéshez. De maga a termékek megjelenítője is InfoScreen névre hallgat, ami tulajdonképpen digitális médiafelület. (Forrás: InfoScreen, a digitális médiafelület). Ezen a digitális reklámfelületen mód van bérelhető formában hirdetések elhelyezésére. Jellemzően társasházak közösségi terében […]
Read more InfoScreen
A latin eredetű szó hatást, benyomást jelent. A minap Bognár Klára, online marketing specialista ezzel a domain névvel indította el új honlapját: impresszio.hu. A honlap mottója: hatásos online marketing Mit értünk az online marketing impressziója, hatása alatt? Az online marketing hatása alatt azt értjük, hogy az online platformokon végzett marketingtevékenységek és az azokkal kapcsolatos […]
Read more Impresszió
A flash mob vagy flashmob, magyarul villámcsődület, az emberek spontán összejövetele nyilvános helyen, hogy egy rövid és gyakran véletlenszerűnek tűnő cselekményt, például táncot, dalt vagy megmerevedő testtartást hajtsanak végre. A flash mobokat általában közösségi médián vagy más online platformokon keresztül szervezik meg, és a résztvevőket általában arra utasítják, hogy érkezzenek egy adott helyre és időben, […]
Read more Flash mob
A linkelés formailag számítástechnikai tevékenység, tartalmát tekintve viszont a SEO, a keresőmarketing fogalmai keretezik. A linkelést linkek (backlink) létrehozásával valósítják meg. A link egy adott webegységben foglal helyet – lehet honlap, online magazin, blog vagy webáruház – és egy másik webegységre, vagy az adott webegység egy másik oldalára, bejegyzésére mutat. A link lehet dofollow és […]
Read more Linkelés
Angol eredetű online marketing rövidítés. (Eredetileg: Search Engine Optimization). A számítástechnika, a marketing, azon belül az online marketing és még mélyebben a keresőmarketing fogalomkörében foglal helyet. Bár magyar megfelelőjeként a Netlexikonban is szereplő Keresőoptimalizálás szó is használatos, mind a nemzetközi, mind a hazai webmester, programozó körökben a SEO az elterjedtebb kifejezés. A SEO célja: egy-egy […]
Read more SEO
„Hajrá, Hazai!” : jelmondat, szlogen A Magyar Áruk Klubja Egyesület országimázs kezdeményezésének gyűjtő elnevezése. Célja volt, hogy felhívja a figyelmet a hazai termékekben és szolgáltatásokban rejlő országimázst erősítő értékekre. A program 1996-ban indult és megközelítően 2000 nyomtatott sajtóanyag, híranyag jelent meg a kezdeményezésről. Kapcsolódó oldalak: Hajrá, Hazai! Magyar Áruk Klubja
Read more Hajrá, Hazai!